Napędy typu Z
Układy napędowe typu Z są najczęściej stosowanym układem napędowym. Cherakteryzują się prostą budowa, dużą sprawnością oraz niską ceną . Śruba napędowa jest całkowicie zanurzona w wodzie, a płyta kawitacyjna zabezpiecza śrubę przed kawitacją śruby zwiększając przy tym jej sprawność.
Przekładnia ALPHA One jest bardzo popularnym napędem typu Z. Jest ona dedykowana do silników stacjonarnych zaróno benzynowych jak i wysokoprężnych. Charakteryzuje sie  dużą niezawodnością, wyposażona w pompę wody zaburtowej do chłodzenia silnika.  Przeznaczona jest do łodzi lekkich. 
Przekładnia BRAVO One przeznaczona do silników stacjonarnych benzynowych oraz diesla. Przekładnie tego typu uważane są za najbardziej wytrzymałe i niezawodne spośród całej rodziny BRAVO. Stosowane do łodzi ciężkich oraz do dużych silników o mocy do 600 HP. Przekładnie typu BRAVO nie posiadają (tak jak w przypadku pzrzekładni ALPHA)  wbudowanej pompy wody. Silniki wyposażone w ten model przekładni moga korzystać z wbudowanej czerpni wody, choćprzez wielu producentów silników zalecana jest  dodatkowa czerpnia wody. 

bravo_one

Przekładnia  BRAVO Two  jest jedną z najbardziej wytrzymałych pod względem mechanicznym przekładni  BRAVO. Uznawana  za przekładnię roboczą. W odróżnienu od pozostałych różni się rozmiarem oraz wagą wiekszą niz przekładnia  BRAVO One. Wymaga specjalnej gamy śrub napędowych dedykowanych wyłącznie do seri BRAVO Two.  Podobnie jak w przypadku BRAVO One  przystosowana jest do zasilania wodą układ chłodzenia  silnika. Charakteryzuje się większym niż pozostałe przekładnie- zanużeniem. Stosowana przy mniejszych mocach do 450 HP.

bravo_two

Przekładnia BRAVO Thre  stosowana w łodziach rekreacyjnych o większej sprawności niż przekładnia BRV One oraz BRV Two. Przekłądnia  przystosowana do pracy w układzie przeciwstawnych śrub – duo prop. Wymaga specjalnej gamy śrub napędowych, które występują w rozmaiarach od 19" w wersji polerowanej oraz matowej. Śruby, w przeciwieństwie do śrub z modelu VOLVO Duo Prop, nie występują w zestawie i należy zakupić każdą z osobna pamiętając o wybraniu pary z gamy śrub oferowanej przez producenta. Przekładnia BRAVO Thre dedykowana jest do łodzi szybkich, do silników benzynowych i wysokoprężnych o mocy do 500 hp.

bravo_three