Naprawa silników 

 

Doświadczenie zawodowe związane z naprawą silników zacząłem zdobywać kilkanaście lat temu w branży samochodowej. Mój pierwszy kontakt z mechaniką to naprawa wojskowych pojazdów specjalnych, w których stare rozwiązania technologiczne musiały być zawsze niezawodne, nawet w najtrudniejszych warunkach. Nie ukrywam, że pewne rozwiązania i innowacyjny sposób myślenia toważyszą mi do dziś, co pozytywnie wpływa na wizerunek zarówno mojej osoby jak i mojej firmy. Zawsze staram się, żeby nasze usługi były wykonane solidnie, aby nasz klient mógł cieszyć się swoją łodzią zarówno podczas miłej wyprawy w słoneczny dzień, jak również w trudnych warunkach morskich. Kolejne lata pracy w branży motoryzacyjnej pozwoliły zdobyć doświadczenie przy dużych silnikach diesla spotykanych w samochodach ciężarowych. Tam były pierwsze kontakty z programami diagnostycznymi, szeroko rozbudowana elektonika i autoamtyka, którą zawsze lubiłem będąc jeszcze w technikum. Szkolenia u producentów wciąż poszerzały moje horyzonty. Wtedy doszedłem do wniosku, że prędzej z elekrtyka zrobisz mechanika niż z mechanika elektryka. Dziś wiem to na pewno. Dobry mechanik to taki, który zna się na elektryce, bo silnik to jedna wielka instalacja elektryczna, w której uwikłane są tłoki silnika. Kolejne  doświadczenie to ponownie silniki diesla i dobra niemiecka szkoła.→ PROSTE ZASADY DOTYCZĄCE PRACY SILNIKA : Silnik nie pracuje bez paliwa i powietrza, nie szukaj innych problemów (dopiero jak to sprawdzisz możesz ich szukać). Naprawiaj silnik krokami eliminując po kolei poszczególne elementy. Zawsze zaczynaj od najprostszych spraw, później kochana elektryka- czytaj dokładnie schematy i instrukcje, dopiero na koniec rozbieraj silnik. Zawsze to mówię swoim mechanikom. Są to cenne uwagi, o których często zapominają FACHOWCY- zapominają, że rutyna gubi. Po tym wszystkim dopiero była praca w stoczni. Najpierw jako mechanik, monter, a później coraz wyżej wzbijałem się po sczeblach kariery. W stoczni nauczyłem się analizować dokumentacje techniczne, czytać dokładnie instrukcje i je przestrzegać np.: Skoro producent podaje dokręć śrubę na 1 Nm to znaczy,  że to sprawdził. Niedostosowanie się do instrukcji grozi przykrymi konsekwencjami - bo jeśli coś się stanie, to kto poniesie za to odpowiedzialność? Oby nie klient którego często naciągają FACHOWCY.

To dlatego warto skorzystać z naszych usług. U nas przeglądy i naprawy wykonywane są zgodnie z zaleceniami prodcentów. Używamy oryginalnych materiałów po to, żeby klient miał tę pewnść, że jego silnik poradzi sobie w najtrudniejszych warunkach. Zapraszam do korzystania z naszych usług serwisowych.                                                                                                                       

WŁAŚCICIEL FIRMY